rikare & lyckligare !

Har både blivit rikare och lyckligare. Har firat min födelsedag hela dagen. I skolan var alla hur goa som hellst hela dagen. Efter skolan var de hem och på 10 minuter platta håret , och byta kläder och sedan kom mormor , moster och kusin hit för lite fika och mys. Vid halv 6 drog dem och klockan 18.00 kom min farfar , faster hennes man och min andra kusin. Så det har varit fullt upp hela dagen. Vid 19.30 när alla dratt tog jag och min pojkvän en välbehövd promenad. 
Så nu är jag både lyckligare & rikare . Känner trots att jag är trött en grym lycka inombords.
Ska strax sova eftersom jag princip är heeeelt död. Imorgon är det skola mellan 09.00-14.30 Vi går 35 min längre eftersom de kommer en dietist imorn och ska prata med oss. Sedan drar jag direkt ner till mammas lokal för att sedan dra vidare på en julmarknad, föör mysigt!
Fredagen kan jag knappt vänta till , shopping och fika mys med min pojkvän, oj va allt är bra för tillfället!
Nu kommer iallafall bilder ifrån dagen både ifrån skolan och hemma!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0