Snööö

Finns ingen människa som är så lycklig som jag är när det finns snö ute. Nu när min pojkvän flyttat till Göteborg så kan jag inte påstå att jag har så överdrivet mycket att göra om dagarna, Så nu har min nya standard grej blivit att åka pulka.
Så idag har Richard, Simon , Pontus och Jakob varit här och åkt pulka och kastat snöboll med mig så jag är nog den blötaste människan i världs historien, Dessutom är jag också rik på blåmärken vid det här laget. Jösses, ser ut som en smurf om benen, Men de är fint! :)
Nu ska jag plugga en sväng medans min pappa är iväg och köper pizza åt mig, Fina grejer!!


Puss / M
Jennie
2012-12-12 @ 05:29:07
URL: http://mackansflicka.blogg.se

hehe bra att du skrev om Pulka , nu har vi här också bestämt en sån kväll ;D

Elin
2012-12-13 @ 16:49:55
URL: http://www.believe.webblogg.se

Hej!
Jag har precis kommit igång med min blogg igen, och jag undrar om du kanske har lust att kika in och kolla, och kanske lämna en kommentar om vad du tycker om bloggen än så länge :)

Gör även länkbyten med folk, så är du intresserad är det bara att lämna en kommentar! :)
Kram! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0