Jag älskar dig!

Jag måste bara berätta för er om min bästaste vän Sandra. För när jag sitter här och tänker på henne så kommer jag verkligen på hur konstig våran kontakt var innan vi faktiskt blev vänner.

Jag & Sandra är lika gamla och går båda två på Pederskrivare skola i Varberg. Jag har länge tänkt på Sandra i skolan då jag umgicks mycket med dem ifrån läjet förr (inte Sandra) Men folk från läjet där Sandra också bor.
Men varenda gång jag och Sandra gått förbi varann i skolan så har vi på något konstigt sätt alltid velat säga hej till varann men ingen har faktiskt vågat. Vi har liksom gett varann varsitt leende och en riiiktigt lång ögonkontakt och sen gått vidare. Precis som två vänner som bråkat lite.
När jag sen bestämt mig för att ha en överraskningsfest för min pojkvän & min bästa vän Jakob så skriver jag till Sandra för att be henne om hjälp med kompisar ifrån Läjet.
Efter detta så bestämde jag och Sandra att vi skulle bowla tillsammans. Då hon har en pojkvän och jag har en pojkvän så är vi ju ett gäng.
Adrian & Viktor gick perfekt ihop, likadant som jag & Sandra gick kanon ihop. Vi har bara rullat på det spåret och jag kan säga nu några månader senare att jag inte ångrar en sekund utav allt jag delat med dessa två ur sköna människor. Båda två är huuur underbara och bra vänner som helst. De människor som inte träffat Sandra & Adrian har missat något, riiiktigt stort!

Nu har vi planerat hur mycket som helst tillsammans inför sommaren osv så allting känns så bra.
& Vad kan bli bättre än att träffa en bästa vän som är så lik dig att du knappt finner ord!? Hon är precis som min tvilling. Därför älskar jag henne. Så fruktansvärt mycket!!



Vi 4 tillsammans gör allting så jävla bra & Vi 4 tillsammans kan göra vilket ställe som helst osäkert. Nästa stopp blir Turkiet!
Åh va jag tycker om er!

LOVE, michan
Anonym
2013-04-30 @ 06:25:47

du är ju verkligen världens underbaraste människa! Kan inte beskriva med ord hur glad jag är över vår vänskap. Så himla glad över att du hörde av dig till mig den dagen, och att vi började planera som vi gjorde. Det har gjort mig till en så mycket lyckligare person. Hur har jag kunnat leva utan min twini innan? Det har jag tyvärr inget svar på! Du är så oslagbar min fina vän, och tillsammans tar vi världen med storm. VI MOT VÄRLDEN. Älskar vårt gäng, finns inget bättre. Hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig, du är min andra halva. Forever and ever
Jag älskar dig, min bästa vän, twiiiiiin, my other half

Anonym
2013-04-30 @ 06:26:59

du är ju verkligen världens underbaraste människa! Kan inte beskriva med ord hur glad jag är över vår vänskap. Så himla glad över att du hörde av dig till mig den dagen, och att vi började planera som vi gjorde. Det har gjort mig till en så mycket lyckligare person. Hur har jag kunnat leva utan min twini innan? Det har jag tyvärr inget svar på! Du är så oslagbar min fina vän, och tillsammans tar vi världen med storm. VI MOT VÄRLDEN. Älskar vårt gäng, finns inget bättre. Hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig, du är min andra halva. Forever and ever
Jag älskar dig, min bästa vän, twiiiiiin, my other half<3
fyf*an va vi 4 ääääär bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0