Mina bästa vänner + min älskling

På Lördag smäller det, Då ska resan bokas. Med mina absolut bästa vänner och min älskade pojkvän. Fyfan så taggad jag är.
I Maj åker vi iväg 1 vecka till Turkiet och kan ingenting annat än att bara anta att detta kommer bli så sjuuuuukt nice!!!


& För övrigt ska jag bara lägga till att jag har lärt känna dessa människor väldigt fort på väldigt kort tid och redan nu så älskar jag dom som om dom vore dom enda personerna i mitt liv.
Jag & Viktor har haft ett förhållande i snart 3 år där vi är väldigt flummiga , kärleksfulla emot varandra , älskar att festa , träffa nya människor.
Så träffar vi dessa två som också varit tillsammans i 3 år och är preeeciiis likadana som vi. De är precis som vi lever för varandra bara att vi inte känt varandra sen tidigare. För med er känns allting så grymt och med er kan man inte ha annat än skoj!
Så det känns ingenting annat än toppen. Turkiet 2013 , här kommer la vi!
Jag älskar er , om ni bara visste!!
Sandra , Viktor & Adrian !
 
 
 
love, michan
Sandra Kuczerski
2013-01-30 @ 10:18:33

åh, det kommer bli så bra! :D
turkiet 2013, häääääär kommer vi :D:D:D
älskar dig min fina<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0