fina Måndag!

Idag är de faktiskt en Måndag utöver de vanliga. Klockan var 8 när jag hoppade ut i bilen och åkte till skolan, Då var de redan varmt.
Nu har de fortsatt i samma spår och är faktiskt riktigt skönt ute. Men jag håller mig inne, Jag har fått väldigt lite sömn de senaste dagarna, då min lillebror har hållt mig vaken eftersom han varit så rädd.
Jag skulle ha en lektion idag, Men hoppade det då jag har sån jäkla huvudvärk pga sömnbrist....
Så nu ska jag vila mig lite, sen ska jag ta ut hundarna i solen så jag kan sitta där med dem och förbereda mig lite för sol och värme.
På Torsdag lyfter vi ju, Så lika bra man är beredd. Haha!

Nu ska jag kolla lite tv och försöka slappna av en stund till. Vi hörs!

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0