idioter!!

Tror ingen här har missat nattens händelse. Isåfall kan jag faktiskt gå ut med de, Ingenting jag direkt känner att jag behöver dölja.
Imorse ringde min mormor hem till oss och pratade med mamma. Då säger mormor att klockan 01.20 natten till Lördag har de varit 3 st killar med rånarluva och basebollträ hemma hos henne och frågat efter Ralle & Wisén,
Alltså min morbror och min lillebror. Varpå mormor får panik och knackar på hos grannen, Då rymmer dessa 3 killar iväg.
Nu har vi samlat ihop alla till lillebrors rum, Så här ligger vi inatt beredda för vad natten har att erbjuda. En livrädd lillebror.

Menmen.
Utöver detta idag så har min moster varit här med sin son och sin sambo och ätit lite mat och sådär. Jag bytte faktiskt direkt om till onepiece eftersom jag blev väckt imorse av min livrädda lillebror så var jag rätt trött. Vid 21.00 när de drog hem drog vi faktiskt nästan direkt efter dem till bua för att dricka lite cider å så hemma hos dom.
De var min Lördag kväll de, Nu ska jag kolla film eller någonting.


Världens bästa lillebror!

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0