Lördag 4e Maj!

Idag är det Lördag och jag är lite segare och i lite sämre skick än vanligtvis. Haha!
Tjejkvällen igår, JA!
Den blev ju inte som planerad, den blev såå mycket bättre. Efter att ha varit på ärenden med mamma hela dagen så var man ju på toppen humör. Vi åkte iväg och köpte convers till mig , handlade mat, åt lunch på burger king och bara hade allmänt trevligt.
Runt 16.00 tiden igår kom Emelie hit med sin mamma för att ta ett glas vin och tjöta lite så att vi sedan kunde åka iväg till mammas lokal för att få våran vaxning. Det slutade med att alla fick vaxade ben, Både Emelies mamma Maria och min mamma. Så alla blev plågade igår.
Framåt 18.00 åkte allihop hem till varsitt hem för att äta och sedan gick faktiskt min familj bort till Emelie igen för att sitta och tjöta allihopa med våra familjer. Så underbart!
Vi stannade där ett bra tag och landade nog inte hemma förens 02,00 någon gång.
Jag som skulle jobba idag fick ta första steget till att runda av kvällen, inte min grej precis..... Haha!!

Idag har jag mått som jag förtjänat, men jag har ändå klarat av min jobbdag med min handledare och alla ungdomarna. Denna helgen har dom en grabbkväll så heeela huset består utav killar som spelar , dricker cola och äter chips så det var liksom inte speciellt mycket för oss personal att göra idag. Men vi fick iallafall ut pojkarna på en promenad ner till stan där vi kollade alla motorcyklarna som åkte genom stan, Sen tog vi oss en mysig lunch på subway och stannade sedan till på Willys på vägen hem.
Nu har jag skrattat så jag fått kramp i magen åt min stolliga handledare. Några timmar senare med henne så kan du inte skratta längre ( träningsvärk )
Nä, nu ska jag kasta i mig lite käk och slänga mig framför tv:n



LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0