Nationella prov = sur michan!

Haft nationellt prov i matten nu, Första delen ( Del b&c) Nu väntar jag på att rasten ska ta slut så jag kan gå in och göra del D.
Imorgon återstår del A , den muntliga delen. Jag är så otaggad så de är inte sant. Första delen gick verkligen PISS.
Idag är jag bara allmänt ledsen och seg, Men de är väl antagligen för att jag är i skolans miljöer. Vi måste sitta inne på provet minst 30 minuter , Så jag lär va hemma tidigare än vad jag planerat själv. Men vi får väl se.
Efter skolan ska jag ha en riktig pluggdag med Sanna, ska bli mysigt att kunna plugga och prata av sig samtidigt.
Nu ska jag kolla runt lite på datorn innan jag ska gå in och göra skit prov nr 2!
Kör lite bilder på mig & Ilhaan här eftersom jag nu sitter i ett grupprum tillsammans med henne!


LOVE , michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0