Onsdag 1 Maj!

Idag är det ju första maj, de tror jag inte någon har missat. Vi har haft toppen väder idag vilket är kanon. De flesta har väl varit ute och majat idag och haft det mysigt.
Jag trallade iväg till jobbet idag vid 14.00 för att jobba fram till 18,00 men när jag kom dit visade det sig att det var vääldigt väldigt lugnt. Inga ungdomar och bara personal. Så jag fick faktiskt gå hem klockan 17.00 istället.
Nu jobbar jag bara imorgon också sen har jag bara en praktik vecka kvar vilket är väldigt tråkigt... Men ska lägga till så jag jobbar denna helgen med så jag kan ta bort sista helgen och ha långhelg tillsammans med alla mina vänner nästa helg.
Jag tror det blir toppen bra.

Nu ikväll har jag hunnit deklarera , skriva lita på " bra och ha " saker till turkiet , Skrivit på ledighets lappen, handla go saker till ikväll och nu ligger jag bänkad i soffan. Väldigt trött.
Nu när allt pollen börjar sätta fart så blir jag så täppt i näsan och nyser något så fruktansvärt likaså att ögonen kliar. Hemskt!
Nu ska jag invänta humor galan

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0