Torsdag 16 maj!

Åh herre vilken varm dag vi haft idag. Jag som var lite trött imorse planerade vad jag skulle ha på mig snabbt och åkte sedan direkt till skolan.
När jag väl kom ut kände jag den värmen som verkligen slog emot mig. Jag ångrade mig så djuuupt att jag tog på mig långbyxor för satan va varmt de var.
Så sista lektionen på idrotten fick vi faktiskt vara ute och spela kubb. När jag sedan kom hem somnade jag en stund i solen.

Efter jag att jag sedan vaknat upp i solen så åkte jag iväg och handlade mat och annat med min pappa och sedan satte jag igång med att klippa gräset och liknande.
Resten av kvällen har jag tillbringat ute i solen med min moster, hennes pojkvän & son, min mormor & mina föräldrar.
Himla mysigt. Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på tonårsbossen. Myyys!
Imorgon har jag en riiiktig kortis dag, 8.10-10.30!
LOVE LIFE!!



LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0