Farsdag!

Segis Söndag, även kallad farsdag!
Efter att ha festat och varit vaken till ungefär 5 varje morgon denna helgen så är jag ganska seg, hes i rösten och trött i varenda kroppsdel.
Men vad gör det? Igår hade jag en toppen kväll. Hade inte kunnat bli bättre.
Runt 18.00 kom alla gästerna, och vi hade hur trevligt som helst. Vi startade våran bastu och öppnade upp dörrarna till vårat badrum. Så igår hade vi bad och bastu kväll innan vi runt 23.00 drog oss ut emot klubben för barhäng.
Väl där ute på klubben var det hur mycket trevliga människor som helst och tiden bara sprang iväg. Men sedan framåt 03.00 när folket började tackla av så blev stämningen sämre och jag ville bara hem.
Så runt halv 4 landade vi här hemma och åt tacopaj innan vi sedan somnade gott här inne på mitt rum.
Toppen kväll, idag blir det bara filmmys , godis & plugg dag!
De får bli bra
 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0