Blogguppehåll!

Har inte bloggat på flera månader och tänkte nu en tanke att jag skulle kolla in på bloggen för att se om någon fortfarande läser & chockad som jag blev så ser jag att jag fortfarande har några trogna läsare kvar på min blogg trots att den inte uppdateras (GLAD MIG)

Jag hade tänkt att dra igång mitt bloggande igen, nu när hösten börjar närma sig och de börjar bli kallt får jag mer ork och lust att blogga då denna tiden på året är så himla mysig!
Idag har jag iallafall varit i skolan, haft en lektion på 1 timma och eftersom att jag legat sjuk i snart 1 vecka helt utan röst så fick jag inte vara med på idrotten, Inte mig emot.... Men ändå!


Strax beger jag mig iväg för att träffa Jakob & Leon, Vi ska sätta oss och kolla på Idol & Maria Wern innan jag sedan slänger mig i sängen så jag har ork till en ny skoldag imorgonbitti!
Jag hoppas nu att mina läsare tänker hänga med mig och mitt bloggande, för nu kör vi!
 



LOVE,michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0