Grym Torsdag!

Efter skolan åkte jag hem och lagade mat till mig och lillebror, därefter somnade jag ganska gott i soffan en stund innan jag sedan vaknade till av att min pojkvän skulle komma hit.

Så när han kom hit fixade jag till mig lite och därefter stack vi till tvååker med Lille blå. Så nu har vi varit ute och brummat EPA.
Vi var en stund på donken där vi träffade lillebror som sedan hade följe med oss i en annan epa hem. 

Vi fick till en riktig flumstund hemma hos min pojkvän i tvååker, Det behöver man ibland. Gladare än någonsin i hans sällskap, Ingen gör mig så lycklig som honom och ingen kan få mig på humör oavsett om jag är nere på botten så fort som han kan, Trodde nästan det var omöjligt att bli så kär som jag är just nu!! Åh <3

Nu ska jag plugga sedan ska jag stänga ner här för natten, myyycket trött idag!

 

LOVE, michan
rasmus Alstersjö
2014-03-13 @ 21:15:30

du är det bästa som finns i hele värdeeeeeeen! <3
Älskaaar daaaj! <3

Svar: Min kärlek. Jag älskar dig mer än allting annat på denna jord! <3
miichaelawisen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0