Äntligen hemma!

Sista lektionen var omprovs timma och jag fick la bänka mig där framför en film jag missade den veckan jag var så jäkla sjuk om ni minns detta!?
Iallafall... Ur usel film och väldigt deprimerande..
Så stängde av den efter 40 minuter och stack ut på en pratstund med Leon & Hannah istället. Världens bästa människor.
När jag sedan kom tillbaka till klassrummet så var ingen lärare kvar, skönt tänkte jag. Där fick jag sluta 35 minuter tidigare. NICE!

Så nu är jag hemma , har precis hoppat i min onepiece, så är oerhört lycklig över att denna äckliga skoldagen är över för Onsdagar kan nog vara den värsta skoldagen vi har. Vårat schema är tjockt med lektioner och enbart långa lektioner.. Usha!!
Men nu är det iallafall en dag närmare Fredag, lovelovelove!!!
Hörs senare, för strax kommer Emelie hit på lite onepiece häng och senare svänger nog Tobbe & Porre förbi och piggar upp sin vän som varit otroligt tjurig och ledsen idag.
Jag & Emelie ska allt tvinga dem till att titta på Karlsson på taket med oss. Det blir säkert kanon!!


Love, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0