2 maj!

Idag är det den 2e maj och det har varit toppen fint väder idag, Fast ändå kallt och blåsigt. Jag har varit ute och lekt större delen av min dag på praktiken så jag har iallafall fått känna på lite frisk luft.
Eftersom att vi ska göra ett arbete om våran praktik så fick jag gå hem några timmar tidigare och jobba med det medans dem andra åkte iväg till en ungdoms gård för att leka av sig lite. Låter himla mysigt men eftersom de redan var 5 personer ville jag inte krångla till det med att dem ska få åka fram och tillbaka så då är det bättre att jag gör saker som jag måste göra.

Kvällen nu har jag tillbringat med Emelie, Vi har färgat mitt hår och kollat tonårsbossen. Mitt hår är numera jätte rött och jag trivs faktiskt riktigt bra i mitt röda hår.
Nu kom jag precis upp ur ett varmt bad och ska snart slänga ihop en kladdkaka till mig och min lillebror, mums!
Sen är det sängen för min del.
Sa ju kanske innan att jag har bytt jobbhelg så nu kommer jag jobba denna helgen istället för nästa helg. Men jag är såååå nöjd med mitt val då jag får en hel helg med min underbara handledare, Hon är ju helt kanon!!
Hörs av imorgon


Världens bästa och finaste Emelie som jag älskar oerhört högt!

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0