Du svek & nu orkar jag bara inte mer!

Onsdag idag , Min hatdag när de gäller skolan. Men idag var det något helt annat. När jag kom till skolan imorse möttes jag av 3 tjejer i klassen som säger
" Michan, våran lärare är sjuk idag med , så vi slutar efter denna lektionen " lyckan blir ju total. Man vaknar till direkt.
Så idag har jag haft en kort lektion och sen en kort till, Men den sista lektionen redovisade vi om våra praktik platser för komvux eleverna. Dom har inte kommit lika långt i sin utbildning som vi , Så vi har berättat om hur vi haft de på våra praktikplatser genom tiderna. Faktiskt en väldigt kul lektion.
Därefter gick jag faktistk hem och vilade mig för jag har fått så lite sömn inatt så de är nästan inte sant..

Men nu är jag pigg och har precis ätit hamburgare med mamma å pappa. Snart kommer Jakob hit och ska hålla mig lite sällskap så jag slipper vara ensam.
Längtar så tills imorgon när mitt hjärta kommer hem..
Men samtidigt är jag så lycklig, En vecka har redan gått i skolan. Imorgon går jag kortis dag och på Fredag har jag 1 lektion av 3 då läraren fortfarande är sjuk på Fredag och den andra är bortrest.
Klagar inte alls på att sluta halv 11 istället för kvart över 3!
Haha!

Saknar min absolut bästa vän så jag blir galen.. Men om bara nån vecka åker jag med henne, hennes pojkvän & min pojkvän till Turkiet och jag kan inte göra annat än att längta ihjäl mig!


LOVE, michan
you're twini
2013-05-16 @ 07:15:29

saknar dig så min fina<3
nu ses vi på lördag och fan vad bra det ska bli! Och Turkiet om exakt 2 veckor!!!!
Du är bäst, glöm inte det.
Jag älskar dig. // din Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0