Natt bloggning, mys!

Haft en riktigt bra dag , Men eftersom jag redan lagt in ett inlägg om det så tänker jag inte berätta om dagen, utan istället berättar jag om vad jag gjort nu ikväll.
Jag bjöd hem Emelie på en tjejkväll där vi bara tagit igen oss, Kollat film , haft tjejsnack och ätit en hel del chips och godis.
Vi har planerat våran helg nu. I helgen drar vi iväg ett party gäng till Båstad för att bara ha allmänt kul och skoja omkring. Det kan bli riktigt bra.
Har ju sätt själv vilket drag de är där och hur snygga pojkar de finns där, Visst min är as snygg han med, Men lite måste man ju få titta när man är ute på äventyr, haha!!

Sen ska jag faktiskt hinna med en shopping runda i gbg också under denna tiden, Vet ni va?
Jag tror fan i mig att detta kommer bli toppen!!
Nu ska jag slänga på en film och sova, imorgon är jag ledig men har ändå en massa att göra. Ska stooor städa mitt rum , min garderob och har mamma tur kanske hela hennes hus blir städar. Vi får väl se!

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0