sommar dagarna!

Vi har haft riktiga sommardagar som slått över Varberg nu sen i Onsdags.Så jäkla varmt så man knappt har orkat vara ute, Men fy va man längtar efter den riktiga sommaren nu när man verkligen kunde sitta ute.
I Fredags hade jag en kanon mysig dag med min familj och min pojkvän. Jag hade ju ingen skola i Fredags så jag tog mig en lugn dag tillsammans med mamma. Vi handlade tillsammans och myste runt.
Under kvällen grillade vi och åt sedan tillsammans, Sedan körde vi några matcher i kubb. Killarna emot tjejerna, såklart så vann ju tjejerna!
Sedan satt vi faktiskt ute på våran altan till klockan 00,30 innan vi drog oss emot sängen.

Lördagen var i samma spår. Lika varm och go. Jag låg i solen hela dagen, Men eftersom det var så fruktansvärt varmt så kunde man faktistk inte befinna sig ute i solen längre stunder.
Framåt 15.00 drog vi oss upp till övervåningen allihopa för att se hockey matchen mellan Sverige-Finland.
Viktor och pappsen satt i soffan och drack öl medans jag och mamma satt på balkongen och lyssnade på musik å drack drinkar.
Därefter blev de fix och trix innan jag, Viktor & lillebror sedan åkte ner till stan för att möta upp Adrian & Sandra för en mysig kväll med dem.
Vi satt först en stund nere vid fästningen och sen körde vi samma spår som vi brukar, Hög musik, mycket dans och mycket sång.
De är det vi är bäst på!
Vi drog oss sedan hemåt runt 01.30 och idag har vi faktiskt inte gjort så mycket mer än att sitta framför tv:n och ta de lugnt.
Sån skön dag. Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Bilder från igår kommer antagligen senare. För jag orkar inte ladda upp allihop nu. Men ger er några st.

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0