fest & l@n!

Efter jag varit en heldag i skolan drog jag mig hemåt för att ta det lugnt en stund. Idag har jag nämligen inte haft någonting planerat.
Det roliga med denna dagen var att under sista lektionen planerade jag med Sandra å Adrian att vi skulle bada.
Några timmar senare stog jag ute på klubben och dansade.... Vad hände där!?
Så nu är jag hemma efter att ha kört hem mamma, pappa & deras kompis Lollo från klubben.
Har krupit under täcket och lagt mig med datorn i knät för att spela spel hela natten med Jonna. Kan ju säga att man har ett gott lyckorus när man vet att man får sova hur länge man vill imorgon utan att ens behöva tänka på att vakna.
Vid 16.00 imorgon måste jag iallafall vara fixad och klar för då kommer Lasse,Ingela, David, Lollo & Mikael hit och då blir det bastu och alkohol. Senare under kvällen drar vi oss ut emot klubben för att ha en trevlig kväll.
Det låter kanon bra i mina öron!!

Måste bara visa er bilden på min hund, så söööt!! :
 


LOVE , michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0