Fredag, älskade Fredag!

Nu var jag inne på Fredagen, Sista skoldagen för denna veckan. Så gott!
3 lektioner står på scemat idag och jag har redan en redovisning över. Nu har jag bara omprov kvar under den sista lektionen och det ska jag nog klara av tror jag.

Idag hade jag tänkt ta det riktigt lugnt, Med tanke på att jag har festat och haft mig varenda helg nu i snart ett år så tänkte jag att jag faktiskt ska ta mig en lugn kväll med bastu/bad och mys idag. Så får det bli.
Jag får bjuda hem någon och se vart världen tar oss.
Nu ska jag fortsätta min lektion så jag kan skryta om att jag bara har 2 lektioner kvar. Eftersom sista lektionen är omprovs tid så räknar jag inte det som lektion eftersom alla som inte har omprov får gå från lektionen, Så jag slutar när provet är klart.
Målet är nära, snaaaart helg!!!!!
 


LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0