Torsdag 5e September!

Idag är de Torsdag, En dag närmare Fredag!
Imorse vaknade jag i ren panik av att Jakob ringde mig och sa att jag var tvungen att vakna, Klockan slog då 07.47 och jag börjar 8.10!
Paniiiiiiik,
Men jag kom iallafall i tid. Första lektionen hade jag prov, Jag skrev 6 sidor , SKRIVKRAMP!!!
Haha,
Denna dagen har nog inte så speciellt mycket att erbjuda, Jag har bestämt att jag ska baka scones och ha en riktig myskväll & så får det bli.
Har lovat min kära vän att göra pannkakor till henne, så jag får väl se vad min ork säger om det!
Nu ska jag äta fralla och dricka cola eftersom att jag inte hann äta frukost imorse!
Har rast till 10.10 sedan har jag lektion till 11.40! Denna dagen erbjuder endast 2 lektioner,Sååå skönt!!

Bild på mig och bästiii på en utav våra fester!
 


LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0