Seg & Go söndag!

Har haft en riktigt seg och go Söndag. Det är ju ändå det bäste med Söndagar. När man haft en lång helg och får en enda dag att vila på.
Nu har jag ju dock haft Fredag,Lördag OCH Söndag att vila på. Haha, men det är inte mig emot. Imorgon är det ny skolvecka , Inte alls långt kvar tills lov nu.Så det är bara att kämpa på!

Kvällen fortsätter i samma lugna spår med tv mys. Under stormen som var för några veckor sen blåste våran parabol ned, Så i Fredags så fixade en tv kille detta problemet så tv:n kunde börja funka igen.
Så gissa om det varit några tunga veckor/dagar för mig heeeelt utan tv och gissa igen om jag kommer sitta mycket framför tv:n nu när jag äntligen har en igen!!!!
Woho

 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0