Söndags häng!

Det är söndag och jag har inte ångest över att jag ska till skolan. Hur underbart är inte det?
Nu väntar en vecka lov och jag ska ha såååå kul detta lovet.Mitt allra sista höstlov, Känns konstigt att säga det.
Känner mig fortfarande som ett 11 årigt barn, Men det är jag nog inte..
Haha.

Idag har jag haft soffhäng heela dagen, Så trött efter igår när vi var på klubben och lyssnade på Royal Rockers. Kanon grym kväll. Har inte haft så kul på riiiiktigt länge. Så jag är jätte nöjd med kvällen igår.
Idag fortsätter ju kvällen i samma lugna spår. Jakob och Viktor kommer snart hit med sina datorer så dem ska la sitta på mitt rum och spela , Medans jag fortsätter sitta i soffan och kolla på tv med min kära vovve! :)
Myskväll.

 

LOVE , michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0