Återupptar mitt bloggande!

Hej allesammans.
Jäklar va mycket kommentarer och liknande som har ramlat in här. Så nu tänkte jag faktiskt vara snälla emot er som kommenterar och fortfarande håller humöret uppe i att kommentera min blogg genom att börja blogga igen.

Kanske inte lika duktig som förr men tänker iallafall försöka hålla bloggandet på topp.
Tack alla som fortfarande hänger kvar här inne utan att någonting speciellt händer. Haha!

Idag har faktiskt inte hänt speciellt mycket, Jag vaknade upp med min pojkvän på tok för sent, Men vad gör det när vi faktiskt hade studiedag?
Vet ni vad?
Detta året är det min tur att ta studenten, så detta året är det jag som ska glänsa. Ni minns väl förra året när mina bästa vänner tog studenten?
Wooooh, nu är det jag!!!!
Heja,

Nu ska jag nana så jag orkar skolan imorgon.
 
 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0