Kortdag i skolan!

Eftersom den ena klassen vi har lektioner med är ute i praktik leder detta till mycket inställda lektioner. Idag går jag som vanligt, en kortis dag från 8.20-11.00!
Vilket är riktigt skönt. 

Väl hemma efter skolan satte jag mig i sängen en stund för att vila innan jag sedan mötte upp Jakob för att vi skulle färga mitt hår, Blev lite föör mörkt tycker jag. Men det får väl duga!
Därefter la jag mig i sängen och somnade ganska hårt innan jag sedan vaknade till liv av att min pojkvän kom in genom dörren ( bästa sättet att vakna på )

Väl vaken gick jag upp , sminkade mig och sedan har jag tillbringat kvällen hos honom framför massa mysiga filmer. 
Hade inte kunnat bli bättre.

Nu ska jag faktiskt lägga mig och ta det lugnt en stund innan jag somnar för natten.
 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0