Lördag!

Utvilad efter en hel underbar natts sömn med min älskade pojkvän. Jag åkte till Tvååker där min pojkvän bor när han slutade skolan igår (16.00) Men efter en stund gick han ut i garaget eftersom han är snart utbildad mekaniker så får la jag låta han pilla med sina grejer ;) 
Så jag tog mina cider och min bästa vän för att åka hem till mig och ha en mysig tjejkväll, Vilket vi också hade.
Framåt 23.00 eller något liknande åkte vi tillbaka hit till min pokjvän och hade ett såkallat "garage häng" med honom.

Framåt 00.00 tiden rullade Jonna hem härifrån och jag kröp ner i sängen och somnade faktiskt ganska fort.
Reeedigt trött.
Nu ska jag fixa mig, Det är sol ute idag vilket alltid bättrar humöret, Jag ska strax baka med min svärmor innan vi sedan åker hemåt till oss för en mysig kväll!

 


LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0