Vad som hänt :

Sen jag bloggade senaste gången har det hänt myyycket i mitt liv. Hade tänkt skriva en liten del iallafall!

* Jag har blivit världens jävla partypingla
* Jag har skaffat mig en ny heeel grym och underbar pojkvän.
* Jag har tagit ut mitt löshår
* Jag har växt 1cm ;) Haha!
* Jag har fyllt 19
* Jag är närmare studenten nu än någonsin
* Jag har fått en hel drös med nya fina vänner som jag älskar mest av allt!

Ah, en del nya grejer.
För nu orkar jag inte skriva mer, trots att jag egentligen vill men inte orkar. Jag hoppas ni orkar kolla in här imorgon. För då kommer ny uppdatering!

Snart är det 10 år sen min älskade farmor försvann.. Blö!
Saknar dig så jag spricker <3
 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0