sista sommarlovet!

Om ungefär 10 minuter går jag på mitt allra sista sommarlov. Nästa år när de är sommarlovstime så är de jobb forever and ever för min del då jag tar studenten.
Känns lite sådär faktiskt , men ändå väldigt skönt att de äntligen snart är min tur. Men först innan de är min tur ska jag fira mina favoriter som tar studenten, Jakob , Sandra & Adrian. På Onsdag är de deras tur att glänsa.
Igår gick Sandra & Adrian studenten och de var nog de finaste jag sätt någonsin,
Nä nu ska jag ha betygssamtal, Sen ska jag åka hem och hämta böcker , åka tillbaka till skolan för att lämna in sista böckerna, Sen ner till stan för att köpa presenter och därefter äta för att sen åka till Östergården och möta upp min moster då vi ska på möte eftersom vi ska vara sommarvikarier på östergården tillsammans i sommar. Vi är avbytare till varann, Hon är nattpersonal & jag dagpersonal, Så de blir roligt!

Hörs senare


LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0