1 maj!

Fy va tiden går fort. Det känns som att de nyss var nyårs afton och vi satt ute och frös för att kolla på alla raketerna.

Iallafall.
Idag har inte hänt överdrivet mycket. Jag låg och kollade på tv ett bra tag innan jag tog tag i att städa av huset lite grann. Framåt 16.00 fixade jag iordning mig lite och sedan körde vi ut lillebror till Bua där han skulle tillbringa kvällen och festa.
Jag och min pojkvän som båda två jobbar imorgon fick nöja oss med en nykter kväll i bra sällskap. Viktor har umgåts med Jakob och jag har fått en del egen tid med min mamma.

Jag , Jakob och Viktor var ute och käkade och sedan drog vi oss hemåt. Framåt 20.00 bestämde jag och mamma oss för att åka ut så jag fick övningsköra lite, Så nu har jag även de överstökat för dagen.
Efter de fick jag ett sms ifrån min moster som satt ensam i sin lägenhet i bua med sin son och hade ingenting att göra, Så snälla som vi är tog jag och mamma bilen snabbt ut till bua för att gosa lite med Hampus och Johanna.
Nu ligger jag hemma i sängen och väntar på att lillebror ska smsa att han är hemma, Lite orolig är man faktiskt när han är ute hela natten, en annan sak hade varit om han var hemma hos någon och drack, men just idag sitter dom UTE.. De är kallt , de blåser och kan hända en hel del grejer.
Men de fixar sig nog. Nu ska jag bädda ner mig för natten

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0