9 år!!

Idag är ingen vanlig dag, För idag fyller min älsklings Wilma 9 år. Herregud vad tiden går fort. De känns som de inte alls var längesen jag träffade henne för första gången och nu har hon redan levt halva sitt liv. Tragiskt!
Men idag ska vi va extra söta emot våran lilla tjej!

Båda mina lektioner blev inställda idag igen (!!!!!!!) så legat hemma idag igen. Så nu har jag inte varit i skolan sen i Torsdags. & Innan dess hade vi inte en enda jobbig dag. Vi gick från halv 10 till max 12 om dagarna.
Sista veckorna i skolan kan vara de mest värdelösa i hela världen.
Men men,
Imorgon har jag en riiiiktitg jobbig dag framför mig, Jag HATAR onsdagar i skolan. Så tunga och långa. Men de ska nog gå fint.
Nu ska jag gosa ner mig i min bästis tröja och se fiiiilm och mysa med mig själv heeela dagen. Så jäkla skönt.

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0