Första skoldagen på 5 veckor!

Idag var min första måndag i skolan på 5 veckor. Nu har jag ju haft min praktik i 5 veckor och endast varit inne i skolan på Fredagar.
Men när jag kom till skolan idag fick jag reda på att läraren vi skulle ha på lektionen efter lunch var sjuk och läraren vi skulle ha sista lektionen skulle rätta nationella prov. Så istället för att gå till 15.15 fick jag sluta 11.15!
Morgondagen försvann helt och jag blev ledig istället för att gå 9.30-13.00! Då ena läraren är sjuk och den andra läraren fortfarande ska rätta nationella prov.
Så idag har jag haft en riktig pluggis dag. Jag ska bli av med alla mina rester och liknande innan jag åker iväg till Turkiet så jag slipper ha saker efter mig när jag kommer hem. Så nu ska jag kämpa och absolut inte ge upp.
Detta tror jag kommer bli kanon och för en gångs skull tror jag faktiskt riktigt mycket på mig själv.
Sen är de för min egen skull, För att jag ska slippa göra allt för mycket under tiden jag är i Turkiet. Vi åker ju om ungefär 2 veckor. Åh längtar ihjäl mig!

Nä nu ska jag fortsätta plugga lite och sedan ska jag vila mig framför tv:n och bara vara allmänt glad.
Idag är en riktigt bra dag. Här kommer några bilder ifrån våra 2 dagar i båstad som Lasse tagit.

LOVE , michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0