onepiece häng!

Nu är jag inne på min 3e maskin tvätt , börjar känna mig väldigt klar med allt tvättande nu. Så nu kommer ingen se en enda smutsig fläck på varken mig , min pojkvän eller jakob i framtiden. Haha!
Herregud.
Nu har jag krupit ner i min bästis onepiece för att kolla tv en sväng. I väntan på att mamma ska komma hem så jag kan få mat.
Viktor åker snart till Göteborg och kommer antagligen hem imorgon eller på Onsdag. Så de är inte speciellt länge innan jag sedan får tillbringa en hel vecka med honom.

Ikväll ska jag faktiskt ha en liten 'ta hand om mig själv' kväll. Med bad , ansiktsmask, måla naglarna och fixa mig. Så skönt!
För jag har bara 2 dagar kvar i skolan nu som är "jobbiga" innan jag sedan har mysdagar med klassen. Ska bli underbart.
När jag kommer hem från Turkiet har jag endast en vecka kvar i skolan. LOVE!!!!


LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0