Skriver av mig lite grann!

Alla har sina vänner och alla har också sina bästa vänner därför tänker jag lägga ut ett inlägg om mina absolut bästa vänner.
Jag har 4 vänner som jag älskar flera varv runt månen och tillbaka igen. Fyra stycken som jag inte ens hade kunnat tänka mig ett liv utan.
Min lillebror, Sandra , Jakob & Hannah. Såklart har jag min pojkvän också som räknas som min bästa vän och en person jag verkligen inte klarar mig utan. Men vad gäller vänner, så är det dessa 4 som alltid är där.
De här 4 personerna har ändrat hela mitt liv.

Hannah Gerdemark ;
För att du alltid varit där och för att du alltid får mig på bra humör. När jag är på de värsta humöret och ser dig i skolan skiner du upp hela min dag, Ändrar på allting och gör det till något så mycket bättre. Just för att jag aldrig kan vara på dåligt humör med dig vid min sida. Du är fantastisk på alla sätt och sprider en enorm glädje till mig.




Sandra Kuczerski ;
Dig träffade jag för bara några månader sen och du har redan gjort min vardag till en hel fest. Du skiner upp varje gång jag ser dig. Du gör livet mycket roligare och du vet verkligen vad som får mig på humör. Du går alltid med på alla roliga saker , vilket gör att jag vill dela all min tid tillsammans med dig. Att få åka till Turkiet med dig kommer bli den roligaste händelsen i hela mitt liv. För med en utav mina bästa vänner så kan ingenting gå fel. Du finns alltid där, Du stöttar varenda gång och peppar mig hela tiden när du vet att jag egentligen vill lägga mig ner. Du vet exakt vad som behövs för att få mig att le igen, & För det älskar jag dig!




Jakob Nilsson ;
För att du ALLTID är där , natt som dag beredd för att komma hit och stötta mig och för att du alltid visar att du bryr dig.
Du är ju den absolut närmaste utav alla vänner jag någonsin haft ska jag faktist erkänna. Då du är som min egna bror. Du är alltid här , aldrig långt ifrån och förstår exakt mitt humör, vet exakt allt jag vill ha och vet exakt hur du ska göra för att inte få mig på dåligt humör.
Du är den personen som visar sårbarhet och liknande när de gäller att bråka med mig. Du hatar de och det gör mig starkare och säkrare på att du faktiskt är en äkta vän. Dig hade jag absolut aldrig klarat mig utan, Så mycket tid som jag har delat med dig och så mycket saker jag fått av dig. Du är de bästa som finns. Jag är stolt över att få vara så nära dig , över att få vara din vän och över att jag alltid får vara nr 1 för dig!


Alexander Wisén ;
För att du är min lillebror och jag ALDRIG hade kunnat klara mig utan dig vid min sida. Du har varit där de nätterna livet känns som tungast och de kvällarna när jag verkligen bara vill lägga mig ner och dö. Du har peppat mig till vilka vänner som är bra för mig och vilka vänner som är dåliga för mig. Du har sagt till mig när jag gör fel och fått mig att inse att det jag gjort kanske inte var så jäkla bra.
Du är mognare än någon annan 97a jag känner (när du vill vara mogen) Annars är du nog lika omogen som jag. Men vad gör de? Du är endå den bästa någonsin.
& Jag älskar dig till tusen!

LOVE,michan
Hannah Gerdemark
2013-05-28 @ 13:21:45
URL: http://hhannahsfoto.blogg.se

ÄR så glad att jag har dig min älskade bästavän <3

Svar: Och jag är så glad att jag har dig , min fina underbara Hannah <3
miichaelawisen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0