Torsdag 23e Maj!

En dag som började skit avslutades helt underbart.
Började med nationellt prov som jag förväntat mig skulle vara 10-14.40 men istället fick man gå när man var klar. Så jag gick 13.00!
Sen dess har jag umgåtts med Sanna, Vi har suttit i mitt uterum och pratat om allting mellan himmel å jord. Egentligen skulle de varit så att vi skulle plugga, men så blev de inte.
De fick jag så fint göra efter hon gått hem. Men men!

Nu ligger jag i soffan med Jakob & Viktor. Vi har skoj bråkat alla 3 så den ena är tröttare än den andra. Alla ligger under varsitt täcke så jag var i farten med vattensprutan innan och fick blött ner båda två, hihihi!!
Jag har lyxliv, de har köpt massa tjockis grejer till mig och inte nog med de så får jag fotmassage av Jakob. Lyyyyx!!

Kolla här denna underbart söta bild som Sanna tog på min katt, haha!

LOVE,michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0