Fotografering med finaste Sanna!

Hallå där alla fina!
Haft en sån underbar dag idag. Hur kan man vakna pigg å glad en Måndag? Det undrar jag.....
Som jag skrev i tidigare inlägg hade jag ju bara en lektion i skolan idag, Den var ganska intressant då vi pratade om gallsten och olika smärtor i magen, Så den lektionen försvann iväg ganska fort.
Efter skolan tog jag mina hundar direkt till skogen för en liten promenad, Så där sprang vi runt i ungefär 30 minuter. Därefter la jag mig i sängen med mina tjejer för att vila en stund och sen var det bara att gå upp igen.

Eftersom min hund Wilma har fått en stor tumör i magen (vid sitt ena bröst) så hade jag ett önskemål om att få en del nya och fina bilder på henne ifall det värsta skulle hända med denna cancern. Eftersom vi inte vet än om hennes cancer spridit sig till lungorna så vet vi inte hur allvarligt det är än. Men imorgon ska hon på röntgen och då får vi reda på om det spridit sig, Är fallet så att det inte spridit sig till hennes lungor så ska hon opereras på Torsdag. Men är fallet så att det spridit sig vidare, då finns det ingenting mer vi kan göra för våran fina vovve.
Jag nästan fasar för imorgon, Jag vill helst inte veta. Men jag hoppas iallafall på det bästa.
Iallafall :
Jag frågade min kompis Sanna snällt om hon kunde fotografera min hund och mig så jag har fina bilder på Wilmis och det kunde hon.
Så nu bjuder jag på några fina bilder på mig och Wilma.
& Tack igen Sanna för alla fina bilderna du tog!

 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0