HEEEEEELG

Åh, nu är det äntligen Fredag, skolan är slut och jag har gått på helg!! Helt underbart.
Idag ska vi hem till min pojkvän och bada jacuzzi, Vet inte om Sandra å Adrian ska med oss än, men träffa dem ska vi iallafall.
Blir en toppen Fredag, Sen fortsätter Fredagen antagligen med lan för Viktor & Jakob. Jag får se vad jag hittar på.
Har ju fortfarande min täppta näsa som ger mig en fruktansvärd huvudvärk.
Kanske skulle gå och starta bastun i hopp om att alla bakterier svettas ur min kropp, Hatar dock att basta.... Ush!
Sämsta skiten är faktiskt att svettas...
Nej nu ska jag vara social

Min hund har fått för sig att hon är chihuahua, Fast hon egentligen inte är det. Haha, Fruktansvärt tung hund!!
 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0