Kväll fylld av plugg!

Jisses... Kan inte ens förklara med ord hur stel jag är i kroppen efter att ha suttit och svarat på frågor i över 2 timmar. Är iallafall 6 sidor fattigare i mitt kollegieblock och kan liiite lite mer om hjärtat än vad jag kunde tidigare. Så nu är jag nog redo för ett prov imorgon. Nu ska jag bara stoppa in det sista jag har kvar i min redovisning innan jag sen kan somna och vara stolt över mig själv. Det är ju ändå den bästa känslan, När man kan somna glad!
Jag hör hur min pojkvän och min lillebror skrattar och har kul på sitt lan ute i lillebrors rum. Lillebror ska till skolan på Lördag för att ha öppethus så han är ledig imorgon ( Fredag ) Istället. Vilket bara är fördel för Viktor som är hemma för ledighet nu tills på Måndag.

Vad gör jag nu?
Jo jag ligger nedkrupen under två täcken med min friska hund, Den sjuka fick sova jämte mamma. Hennes största trygghet, Blir bäst så när hon varit rädd och orolig hela dagen.
Nu ska jag göra det sista innan jag kan slappna av. Imorgon ; Skoldag 9.20-15.00!
GODNATT
En flummig bild från när Sanna fotade mig och Wilma, kan ju säga att det är ungefär så jag känner mig just nu!


LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0