Torsdag kväll!

Nu har jag inte varit så aktiv idag, men tror ändå ni förstår varför.
När klockan slog 16.00 stog vi som fastklitrade innanför dörrarna hos veterinären. När vi efter en stund fick komma in och prata med veterinären om hur operationen gick hör vi ett tassande och ett suckade, Då kommer vårat lilla charmtroll med sin lilla tratt..... Så rädd hon var och så groggy. Kan tänka att denna dagen inte alls varit lätt för henne.

Denna operationen hade gått bra och nu försöker vi ta hand om vårat lilla troll så gott som det går, Vi kan tyvärr inte få bort all smärta från henne men en del iallafall. Så nu ska hon få morfin och liknande i några dagar.
Hennes sår på magen är faktiskt lite obehagligt att se, Hon har just nu ett stort plåster för och under plåstret sitter det stygn som ska bort om ca 14 dagar.
Hoppas på det bästa för mitt lilla charmtroll.

Nu ska jag plugga och ta det allmänt lugnt. Min pojkvän har äntligen kommit hem och jag kan vara lugn och lycklig. Imorgon är det fredag, älskade Fredag!!

 
 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0