Tröttare än tröttast!

Åkt på en förkylning som bara känns, inte hörs av på nåt sätt på mig. Vanligtvis brukar jag bli riktigt snuvig och låta hes på rösten, Men denna gången har jag bara ett riktigt tungt huvud och täppt näsa vilket tar på mig ganska mycket.
Så idag efter jag hade haft min idrottslektion åkte jag hem och har legat i sängen sen dess.

Men ingen fara med mig när jag vet att imorgon har jag skoldag mellan 8.20-11.40!
Inte långt alls, Senare på eftermiddagen ska jag och min vovvi ner till stan där Andreas & Leo bor. Där ska vi mysa en stund med dem och ha det allmänt bra.
De kommer bli toppen.
Förövrigt är jag jäkligt lycklig just nu när jag vet att jag fyller år om endast 3 veckor, Wihoo!!!!

Nä nu ska jag nana så jag orkar upp till skolan, möte med lärare å syv står på schemat imorn, Nervös!
 

LOVE , michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0