vanilj/kanelbulle bak!

Denna dagen har jag varit sjukt aktiv. Idag är det som sagt Torsdag och jag slutar 11.40 egentligen. Men idag fick vi sluta runt 10.50 istället mot att vi fick en ganska stor läs läxa tills på Måndag, Men det kan jag ärligt talat stå ut med!

Väl hemma ifrån skolan drog jag direkt på mig mina promenad skor och gick ut i skogen och tog en promenad med mina två hundar.
Hämtade lillebror & morbror i skolan och när jag väl kom hem nån timma senare stod mormor, min moster och hennes son å sambo utanför dörren, Hade nämligen lovat att klippa mormors hår idag. Sagt & Gjort, nu är hon nyklippt och fin.
Därefter tog jag de lugnt i en timma och sedan upp på benen igen för att ta med mig min ena hund ner till stan för en mys stund med Andreas & Leo.
Därefter en lång och go promenad hem med mamma som hade med sig den andar hunden.
Nu var jag hemma för denna dagen och kvällen har jag tillbringat i köket där jag bakat kanel & vanilj bullar. Så gott!!
Nu är jag nöjd med denna dagen och hade tänkt släcka ner för att se film medans Jakob å Viktor lanar här hemma hos mig.
Imorgon skoldag mellan 9.10-15.50 sedan är de HEEEEEELG!! :)))

 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0