Etik och livsfråga!

Sitter på dagens första lektion, Jag vet att lektionen inte heter Etik jag vet att den heter någonting annat, som jag varken kan stava till eller uttala, Så bryr mig inte ens om att berätta vad lektionen heter, haha!

Idag är det äntligen Fredag och denna helgen ska tillbringas med mina grabbar.
Igår bloggade jag väldigt dåligt men Jakob ska flytta sitt rum till en stuga dem har utanför sitt hus, så igår var de fullt med ungdomar som bombaderade deras hus.
Jag , Jakob , Viktor , Jonna , Alice , Leon & Lillebror hade en riktigt flummig kväll tillsammans och jag hoppas att helgen fortsätter i samma spår som gårdagen gjorde.

Nu ska jag fortsätta skriva på min redovisning,
 

KYSS, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0