sorry för dåligt bloggande!

Haft en riktig party helg så har inte hunnit blogga alls. Här kommer lite kort om helgen

Fredagen var jag i skolan från 9.10-14.00 och därefter åkte jag hem för lite sömn, Framåt 20.00 åkte jag , min pojkvän , Jakob och min barndomsvän Leon till hurriganes car club ( pappas kompisar )
Eftersom jag under dagen fick erbjudande om att jobba på Lördagen så tog jag det väldigt lugnt den kvällen.
Framåt 00.00 åkte vi hemåt , Min pojkvän sov över hos Leon då dem inte behövde gå upp tidigt dagen efter, tyckte de var synd att de ska behöva gå och lägga sig för att jag ska jobba.
Lördagen var jag uppe för att jobba ett kortis pass 7-13.00!
Därefter lite sömn och sedan åkte vi hem till Jakob för att fixa iordning hans rum, samt att förfesta lite för att sen gå ner till hamnsbryggan för att kolla på hans pappa när han spelar.
När spelningen började dra sig emot slutet fixade vi skjuts ut till klubben för att ha lite mer party time där.
Framåt 02.00 kröp vi ner i sängen med varsinn kebabrulle och somnade nog inte någon gång förens framåt 04.

Idag har vi tagit det riktigt lugnt, Vi var hemma hos mig en snabbis och hämtade min hund och sedan har vi varit ute lite grann och skjutit boll med henne. Men sedan har vi haft sänghäng resten av dagen.
Bilder ifrån helgen kommer senare!!
 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0