Onsdag!

Ännu en dag i solens underbara tecken.
Startade dagen jämte min pojkvän och nån timma senare var jag på sjukhuset tillsammans med min lärare för att prata om min praktikplats, Eftersom jag haft så många handledare under min tid på sjukhuset så var vi tvugna att ta besöket nu i efterhand.

Nu sitter jag hemma i köket och väntar på att Amy ska komma så jag kan ta en fika med henne, Sen ska vi tillbaka till skolan för 1 timma idrott sedan slutar jag för dagen.
Eftersom jag idag har en väldigt dålig dag så tänker jag inte göra annat än att sova bort denna dagen samt plugga.

Nu skall jag prata med Amy

Har varit ute och gått nu i 1 timma, Så nu har jag insett att man kanske inte ska gå när man är som mig. Haha!
 

LOVE, michan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

´

RSS 2.0